Re: Czy mozna uzywac naraz karty dzwiekowej zintegr. i PCI ???

Autor: gruesome [Artur Siekielski] (gruesome_at_go2.pl)
Data: Thu 07 Dec 2000 - 22:33:00 MET

Data: Thu, 07 Dec 2000 14:25:22 +0100, Identyfikator: Karol Michalak, Treść zeznania:

>No cóż, jaka płyta, takie opcje. BTW jaki model?

PCChips M726MRT (btw prosze sie nie smiac, nie uwazam tej plyty za jakies g* Linux
przez ponad pol roku mi sie ani razu nie zawiesil, dysk pracuje na UDMA33 (w
windzie tez), wydajnosc pamieci itd. mierzona w Sandrze2000 lepsza niz na MVP3
(ta plyta ma chipset AliAlladin Pro2 czyli M1621, M1543)).

>Powinno być co nie co skoro nie masz nic w slotach. A skoro tak to
>radziłbym zwolnić przerwanie od LPT, com2 albo czegoś takiego. No i
>zainteresować się co jest na irq5. To proponuje przejąć na potrzeby
>emulacji SB16.

Coma2 nie uzywam, mozna wylaczyc, lpt musi byc... Emulacja SB16 nie bedzie mi
na pewno potrzebna - Windows uruchamiam okazjonalnie (jakas gierka itp.).

>Jeżeli mogę coś radzić to spróbuj jakąś inną kartę. Nie jest to zbyt
>udany model. Nie wiem jak dla Ciebie, ale dla mnie jest ważne żeby
>wyłączać selektywnie np line in przy włączonym line out itp. A ta karta

Nie rozumiem, nie mozna wylaczyc line in przy normalnym uzytkowaniu? Ale
sciszyc do zera chyba mozna? ;)

>tego nie potrafi. Emulacja SB16 też niezbyt dobra no i na VIA nie
>chciała mi działać (FIC503A, wypróbowałem z 5 róznych modeli karty i w
>żadnym emulacja nie poszła). Software dołączany do win jest kiepski a
>program instalujący i konfigurujący sterownik fatalny. Dodatkowo, to
>takie moje raczej subiektywna obserwacja, że karta źle współpracuje z
>innymi urządzeniami na jednym przerwaniu. Niby wszystko działa, ale
>jakoś wolniej.

Coz jak juz pisalem planuje uzywanie tej karty w zasadzie tylko pod Linuksem i
to do sluchania MP3, nic wiecej. Chce ja miec bo wg testow na www.pcavtech.com
ma bardzo dobre parametry przetwornika cyfrowo-analogowego, na dotychczasowej
karcie przy niektorych czestotliwosciach (np. <80Hz) slychac bardzo duze
znieksztalcenia.
No i czy za te 100zł mozna dostac cos lepszego???

--
kobieta była drugim błędem boga
                             /