Abit BE6II v.1.1 (HPT366) i caly ten zgielk.

Autor: Jacek Napierała (ANTYSPAMidsjacek_at_priv1.onet.pl)
Data: Thu 07 Dec 2000 - 22:42:37 MET

Witam.
Mam Abita jak w temacie i do tej pory nie korzystalem z kontrolera HPT
(mam dysk UDMA/33). Planuje jednak dokupienie nowego twardziela UDMA/66
a czytalem na grupie posty o problemach z niektorymi dyskami i HPT366.
Stad moje pytania:
1. czy jest on (HPT366) rzeczywiscie taki problematyczny i na czym te
problemy polegaja (prosze o uwagi praktyczne z autopsji)?
2. czy problem dotyczy okreslonej grupy dyskow (jakich?) czy raczej nie
ma tu logicznej zaleznosci?
3. jakie sa potencjalne srodki zaradcze (wymiany plyty moge sie sam
domyslic - to absolutnie ostateczne rozwiazanie)?
4. czy Abit z HPT370 wart jest zachodu (i doplaty zwiazanej z wymiana
plyty)?
Z drugiej strony Abit nie wypuscilby chyba na rynek totalnego bubla?
Pozdrawiam

--
Jacek Napierała
ANTYSPAMidsjacek_at_poczta.onet.pl