Re: wirusek - podmienia notepad.exe

Autor: jotes (jotes_at_kki.net.pl)
Data: Wed 06 Dec 2000 - 17:55:13 MET

Użytkownik "BoBs (Slawek)" napisał w wiadomości

> Nie we wszystkich, ja mam siec 4 komputery i jakims cudem nie wiem jeszcze
> dlaczego zainfekowal "tylko" dwa. (...)
> Moze ktos wie dlaczego tylko dwa????

Ja tez mam siec zlozona z czterech, wszystkie mialy lewe notepady, a tylko
w trzech byl dodatkowy wpis w rejestrze i notepad uruchamial sie przy starcie.
Stad wnioskuje, ze w pierwszym kroku (zarazenie) nastepuje tylko podmiana
notepada a jego pierwsze uaktywnienie nastepuje dopiero gdy go odpalimy.
W tym kompie gdzie rejestr byl w porzadku z notepada nigdy nie korzystalem,
uzywam go tylko do DVD.
Dlaczego u Ciebie tylko dwa sie zarazily ?
Mozliwe, ze pozostale dwa nie byly wlaczane do sieci w momencie gdy na tych
zarazonych notepady byly w stanie aktywnym...

Pozdrowienia

 Józek