Odp: Voodoo3 i Riva TNT

Autor: Daniel Dus (ddus_at_priv4.onet.pl)
Data: Thu 07 Dec 2000 - 20:38:07 MET

> Obecnie ani jedna ani druga... tylko GForce MX (lub gts jak masz 1000 zl
do
> wydania)
> Ale jesli chodzi o te dwie, to sklanialbym sie raczej ku Rivie, bo oferuje
> 32 bit kolor. Generalnie im wiecej ramu tym lepiej. 16MB to minimum a 32
> standard.

Ale z drugiej strony jeśli ważniejsza jest wydajność to Voodoo3 bije na
głowę rivę TNT - jest od niej o 30% lepsza nie mówiąc o grach typu Unreal,
które są pisane specjalnie pod V3..
Godnym konkurentem V3 jest dopiero TNT2 - ale mówię tylko pod względem
wydajności. Jeśli jest ważne te 32-bity - które ja nawiasem nie zauważam
różnicy, a porównywałem V3 do GF2MX - to lepsza tu jest TNT nowsze.