SIMMy i DIMMy w starym kompie

Autor: BeeF (beef_at_poland.com)
Data: Thu 07 Dec 2000 - 20:39:42 MET

W moim starym kompie (P166, plyta Soltek, chipset VIA VPX, 4xSIMM, 1xDIMM)
mam 24 megsy - 2 simy po 4 i 2 po 8. Przelozylem 64 DIMM z drugiego kompa i
koles wykryl 48 mega (czyli 24 + 24) natomiast po wyjeciu simow bylo tylko
16. Czy przyczyna jest to ze DIMM jest PC100, a plyta obsluguje PC66, czy
moze cos innego (wszystkie moduly sa sprawne).
Pytam, bo chce rozszerzyc pamiec w tym staruszku, a szkoda mi wywalac kase
na SIMMy, bo DIMMy sa znacznie tansze. Problem tylko w tym, ze modulow PC66
juz raczej nie mozna dostac - nawet na gieldzie, szukalem.