Odp: Monitor Likom K.7034 - ma ktos, wdzial ktos ?

Autor: wido (wido_at_go2.pl)
Data: Thu 07 Dec 2000 - 20:34:26 MET

Użytkownik En <enrico_at_box43.gnet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:90oi14$lk8$1_at_news.tpi.pl...
> Cze,
> monitorek ma swietne parametry, kineskop Samsunga a cena to niecale 1100
zl
> za 17". Podam kilka paramtrow:
> -częstotliwość odchylania 30-95 Khz, co pozwala uzyskać rozdzielczość
> zalecaną 1024x768 przy odświeżaniu 115 Hz, podwyższoną 1280 x 1024 przy 88
> Hz oraz maksymalną 1600 x 1200 przy 75,
> -kineskop CRT 17" Flat Square Tube (płaski, prostokatny) z powłoką
> antyodblaskową Non-Glare, Anti-Reflection, oraz antystatyczną Anti-Static
> Coating.

Mam taki monitor. Nie widze w tym monitorze zadnej warstwy antyodblaskowej.
Nie da sie dlugo przy nim siedziec, bo oczy wypadaja,
dlatego chce go zmienic. Kolega ma taki sam i ma tak samo.

> Podobno jest to kineskop z monitora Samsung SyncMaster 700p. SyncMaster
> 700p+ jest bardzo dobrym monitorem i wszyscy go chwala a 700p cos cicho,
> czym one sie roznia ?

Kineskop wcale nie jest plaski i jest to podobno Panasonic 0.25mm.
Obraz jest dosyc ostry, ale jest cienka zbieznosc na lewej polowie ekranu (u
mnie). Poza tym skopana geometria.

> Jakie opinie bo za ta cene w zyciu nie widzialem lepszych paramtrow i
> szczerze powiedziawszy mam ochote, tylko czy aby nie ma kiepskiego obrazu.

Co do odswiezania, to nie widze roznicy miedzy 80Hz a 120Hz na tym
monitorze. Cena jest odpowiednia i nie jest zadna rewelacja.