Re: win sie rozrasta

Autor: Bodecky (bodecky_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 07 Dec 2000 - 09:26:29 MET

Użytkownik "Mateusz" <stream_soft_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomoœci
> Dzień dobry.Tata poradzil mi, zebym sie s Panstem skontaktowal.w końcu
> muszę,bo Windows zaczyna mnie naprawdę denerwować.Bardzo proszę o
pomoc,gdyż
> wspomniany system zżera mi dyski.(..)

Usun wszystko z katalogu windows/temp, windows/Temporary Internet Files
(jesli masz), nastepnie - moze po skanowaniu dyskow powstaly Ci w k. glownym
pliki z rozszerzeniem .chk, je tez mozesz spokojnie usunac. Zakladam, ze
kosz czyscisz regularni ;-))
Na razie tyle, jak dalej bedziesz mial za malo miejsca, to zastosuj sie do
rady Zhana.

podroofka
Bodecky