win sie rozrasta

Autor: Mateusz (stream_soft_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 07 Dec 2000 - 08:00:47 MET

Dzień dobry.Tata poradzil mi, zebym sie s Panstem skontaktowal.w końcu
muszę,bo Windows zaczyna mnie naprawdę denerwować.Bardzo proszę o pomoc,gdyż
wspomniany system zżera mi dyski.Otóż jeszcze wczoraj na dysku C: ,czyli tam
gdzie mam Windows'a miałem zajęte jakieś 134MB natomiast dzisiaj zajęte jest
już 1,12GB!!! mimo ,że nic nowego w komputerze nie instalowałem.Proszę mi
powiedzieć czym może to być spowodowane i jeśli jest jakiś sposób na
naprawienie tych dziwnych wyczynów systemu to prosiłbym o ich podanie,gdyż
już wcześniej miałem konsekwencje tych ceregieli.Otóż gdy chciałem
zainstalować grę na dysku E:,Windows oznajmił mi,że na tym dysku nie ma
wystarczająco dużo miejsca i zaproponował instalację na dysku D:.
Jeśli ktos mi pomoże będę bardzo wdzięczny.
Mateusz