Re: Co wybrać?

Autor: Krzysztof Nowak (nigel_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Thu 07 Dec 2000 - 09:24:09 MET

Hmmmm....
Wszyscy intelowcy twierdza ze na intelu nie ma problemow. No skoro nie ma
problemow to po jakiego grzyba chcesz rade co do kupna intela ?
Jestem co prawda posiadaczem durona, ale gdyby intel (celeron) zaoferowal mi
te sama wydajnosc co duron to wzialbym celera. Niestety przekonan posiadaczy
intela nikt i nic nie zmieni. To mi przypomina szkoly czy tez uczelnie
wyzsze gdzie "informatycy i specjalisci" promuja tego naszego celerka. I
nawet gdyby duron kosztowal symboliczna zlotowke i byl szybszy od pentium10
z zegarem 80GHz to i tak wybrali by celerka lub p3. Tak to juz jest na tym
swiecie. Sa to po prostu bardzo konserwatywne instytucje.Ci co mowia ludziom
"kup se amd" chca po prostu zwrocic uwage kupujacym ze oprocz intela jest jeszcze
nowe dziecko amd ktore wcale mu nie ustepuje a miejscami nawet przewyzsza.
Jesli kogos obrazilem tym tekstem to z gory przepraszam.

--
						Krzysztof Nowak
						nigel_at_zeus.polsl.gliwice.pl