Re: Podstawa do reklamacji dysku twardego

Autor: long_at_biszkopt.durny.com
Data: Wed 06 Dec 2000 - 23:25:46 MET

> Z tym to wcale nie jest tak rozowo jak koledzy pisza!
> Ja reklamowalem IBM padl dokumentnie po 4 miesiacach to faktycznie nie bylo
> problemow. Natomiast kumpel poszedl z Caviarem 6 miesiecznym do ROMu
> (przestrzegam przed ta firma) i powiedzieli po 2 tygodniach diagnoz ze to on
> uszkodzil i mu nie wymienia! Chlopak musial kupic nastepny.... Acha a dysk
> byl zamontowany na stale i ani raz nie byl noszony!
Nie, no oczywiscie, ze to zalezy w wiekszosci wypadkach od sklepu, w
ktorym kupiles dysk ;-(
- bo moga Ci nie przyjac, ale jak nie przyjma a wiesz, ze masz racje, to
mozesz droga sadowa dowiesc swojej racji ;P - ja juz robilem tak 3 razy
i 2 razy sklep sie "wystraszyl" i nagle uznal mi reklamacje ;-) a w 3
przypadku wygralem i koszt rozprawy musial poniesc sprzedajacy ;P
Pozdrawiam.