Re: Podstawa do reklamacji dysku twardego

Autor: Krzysztof Kwasniewicz (tasiorsa_at_poczta.fm)
Data: Wed 06 Dec 2000 - 01:03:31 MET

> Czy wystarczającym powodem są bad-sector'y, które pojawiły się w dwóch
> miejscach dysku? Jak to zazwyczaj bywa?

Z tym to wcale nie jest tak rozowo jak koledzy pisza!
Ja reklamowalem IBM padl dokumentnie po 4 miesiacach to faktycznie nie bylo
problemow. Natomiast kumpel poszedl z Caviarem 6 miesiecznym do ROMu
(przestrzegam przed ta firma) i powiedzieli po 2 tygodniach diagnoz ze to on
uszkodzil i mu nie wymienia! Chlopak musial kupic nastepny.... Acha a dysk
byl zamontowany na stale i ani raz nie byl noszony!

--
Kwasniewicz Krzysztof(TASIOR)
tasiorsa_at_poczta.fm