Re[2]: Duron - co wybrać

Autor: Michał Młynarczyk (michal.mlynarczyk.usenet_at_gorilla.com.pl)
Data: Wed 06 Dec 2000 - 22:54:44 MET

Dnia Wednesday, December 06, 2000 RusH napisał/a:

R> a kompa DO CZEGO uzywasz ???????

 Do wszystkiego po trochu, ale głównie zależy mi na wydajnoœci
 kompresji DivX, więc wybrałem Durona.

R> chociaz nie mam prawa jazdy to bym chcial wygrac LeMans .. na kompach sie
R> nie znam i nie wiem o co chodzi z tym O/C ale 1Ghz ladnie brzmi ;o))

 ale za to Ty jesteœ wielkim komputerowym guru, który zna się na
 wszyskim z OC włšcznie. Padam na kolana!

R> a Chipie nie napisali ? ..a moze przeoczyles

 nie, na pc.com.pl

R> ps: Jestem czepialskim CHAMEM ;o)

 nie da się ukryć :)

--
Michal.Mlynarczyk_at_gorilla.com.pl Gadugadu:102937
http://beep.prv.pl -> mp3 players zone