Re: Grzanie sie Duron'a...

Autor: long_at_biszkopt.durny.com
Data: Wed 06 Dec 2000 - 23:02:15 MET

> Jakiego coolerka zamontowac na Duronie 650 ? Teraz mam zwyklego 4500rpm i
> gierki sie wieszaja - temp. dochodzi momentami do 60-65 oC !!! Pasta
> posmarowany, tak ze nic wiecej nie wymysle... Jaka temperature max. moze
> miec Duron ? Czy wiezyc BIOS'owi Gigabyte'a co do wskazan temperatury? Mam
> tez MBM5 i podobne wskazania !
Ja mam tez Durona 650 i tez mi sie grzal - przy standardowym coolerze
(+2000rpm)
i troche wiekszym radoiatorze osiagal temperature 55-59 C (przy
pracowaniu non stop bez wylaczania (nawet na noc przez 2-3 tygodnie
nawet), ale stwierdzilem, ze to i tak zbyt wysoka temperatura, wiec
posmarowalem procesor silikonowa pasta przewodzaca cieplo i temperatura
spadla nawet o 15 C !!!!
Teraz mam max 48 C.
Wiec sprawdz moze, czy masz dobrze zamocowany radiator.

> Jakiego coolerka kupic co by sie tych nieprzyjemnych zwisow pozbyc?

A jak wszystko zawiedzie i chcesz wydac kase, to mzoesz kupic wiatraczek
ORBa (Silver, lub Gold (albo platinum - nie pameitam, jak ten drugi sie
nazywal) - jakies 65 zl.

> Z gory dzieki za pomoc ! Grzesiek Święcański!
Pozdrowionka.