Re: Duron - co wybrać

Autor: RusH (rush_at_kiti.pulse.pdi.net)
Data: Wed 06 Dec 2000 - 08:08:11 MET

Użytkownik Michał Młynarczyk <michal.mlynarczyk.usenet_at_gorilla.com.pl>

> Zastanawiam się ostatnio nad zmianą płyty głównej i proca.

a kompa DO CZEGO uzywasz ???????

> Interesuje mnie Duron. Chciałbym go trochę podkręcić, tak by uzyskać
> chociaż ten 1Ghz.

chociaz nie mam prawa jazdy to bym chcial wygrac LeMans .. na kompach sie
nie znam i nie wiem o co chodzi z tym O/C ale 1Ghz ladnie brzmi ;o))

> W związku z tym mam pytania:
> - jaki procek wybrać (nominalna częstotliwość)?
> - czy to prawda, że najnowsze partie Duronów są pozbawione mostków
> L1?

a Chipie nie napisali ? ..a moze przeoczyles

> - jaką wybrać płytę? Zastanawiam się nad ASUSem A7V i Abitem KT7, z
> tym że ASUS podoba mi się znacznie bardziej.

tak ,asus jest bardziej sexy ;o)) tez mi sie podoba ...

ps: Jestem czepialskim CHAMEM ;o)

--
Pozdrawiam.
RusH                         W-wa(646-70-84)  0608-104-855