Re: zamiana kart graficznych

Autor: Wojciech Skrzypinski (skrzyp_at_hot.pl)
Data: Wed 06 Dec 2000 - 22:55:56 MET

pawkor_at_rudykot.pl (Pawel) wrote in
<slrn92s1a8.r92.pawkor_at_garfield.rudykot.pl>:

>Dlaczego ? Bo jest wolny w 3D ... na tym samym sprzecie tylko ze z TNT2
>mam duzo lepsze wyniki. Po prostu niejest to karta do 3D.
>Nacialem sie na embm ...

Ja kupilem G400 liczac przede wszystkim na stabilna grafike 2D i ladne
kolorki w polaczeniu z Sony Trinitron. Nie zawiodlem sie. Jezeli zas sie
rozchodzi o 3D, to odnosze wrazenie, ze :
- niewiele jest gier (programow) napisanych z mysla o G400 i
  wykorzystujacych jego mozliwosci
- sterowniki nie sa do konca dopracowane (choc mam najnowsze, ze strony
  Matroxa)
- AGPx2 troche go "dusi"
- mam cos powalone w ustawieniach (BIOS)
Czuje niedosyt... Karta kosztowala w pazdzierniku 530 PLN i jest jakby
niewykorzystana... Chyba posciagam w pracy jakies dema gier (embm) z
www.matrox.com i zrzuce je na plytke...., bo Driver to chyba nie to...

Pozdrawiam,
Wojtek