Re: Co wybrać?

Autor: Krzysztof Kwasniewicz (tasiorsa_at_poczta.fm)
Data: Wed 06 Dec 2000 - 01:18:38 MET

> Jak masz kase to bierz szybszy.

> ASUS CUSL2

Wreszcie jeden normalny! Uwiezcie ja testowalem naprawde duzo plyt bo mam
mozliwosci i Abit w odniesieniu do ASUSa to badziewo

Szybszy pewnie jest SCSI tylko ze jest on pozniej nie sprzedawalny. Jesli
potrzebujesz dysk szybki do firmy to tylko SCSI (server) jesli to uzytku
domowego standardowy Ci wystarczy...

--
Kwasniewicz Krzysztof(TASIOR)
tasiorsa_at_poczta.fm