Re: Komputer bez stacji dyskow

Autor: Radoslaw Sokol (rsokol_at_iname.com)
Data: Wed 06 Dec 2000 - 17:59:19 MET

Hi,

Widmo wrote:

> Sprawa jest taka, nie mam w swoim komputerze zainstalowanej stacji
> dyskow, spalila mi sie i jako, ze nie jest mi niezbedna nie kupuje
> nowej.

Cóż, też tak zrobię jak mi szlag trafi stację :-)

> ustawienia zwiazane z dyskiem. Ale jak zwykle problem pojaia sie z
> systemem Win98, ktory nie moze zrozumiec, ze nie ma stacji dyskow i
> sobie instaluje dysk wymienny A: (ikona inna jak fdd), zauwaza przy tym,

W nowych BIOSach jest osobna opcja "Report no FDD for Win98" -- bez tego
chyba wiele się nie da zrobić (to w końcu DOS, a on zawsze miał stację
dysków).

> pojawia sie w momencie gdy program scandisk - jego dosowa odmiana
> wykryje jakis blad na dysku, owszem blad da sie naprawic tylko on chce
> robic dyskietke undo a w momencie gdy sie da pomin cofnij wraca z
> powrotem i nie chce naprawiac. Co za kompletne kretynstwo, pozyczylem w

A to jest już kretynizm powstały w polskiej wersji Windows chyba --
nie da się chyba przekonać Scandiska do nie robienia dyskietki zapasowej :(

--
| Radosław Sokół  |  http://www.magsoft.com.pl/~rsokol/ |