Re: Creative/plextor 8/4/32

Autor: Xaltuton (demiurg__at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 06 Dec 2000 - 17:06:51 MET

"Wojt_at_s" <wdyszyns_at_elka.pw.edu.pl> napisal:

>moze ktos wie gdzie w warszawie mozna to kupic -oczywiscie
>ten oem plextora
>jak to zwykle bywa handlowcy nie wiedza co sprzedaja
>a po krotkim wyjasnieniu (nawet pokazaniu zdjecia tego creative
>w trzech odmianach) "sa bardzo zdziwieni".
>Jeden pan z hurtowni action nawet uwaza sie za takiego znawce,
>zadajac pytanie w rodzaju: kto panu takich glupot naopowiadal.
>
>W koncu dowiedzialem sie ze ostatnia partia tych creativow to
>byly samsungi, na modele panasonic nie natrafiono.
>A jak z plextorem - mozna gdzies jeszcze to trafic ?

Cytuje jeden z postow z 14.09.99 kolegi
Marcyna:

"przed nacisnieciem POWER nacisnac i trzymajac OPEN/CLOSE w nagrywarce -
nacisnac POWER - jak zacznie migac lampka nagrywarki to mozna puscic
OPEN/CLOSE - i teraz BIOS MUUUUSI ja wykryc jako Plextor PX-8432T..."

Chodzi oczywiscie o tego creativa z bebechami plextora.

Andy