Re: Creative/plextor 8/4/32

Autor: Wojt_at_s
Data: Wed 06 Dec 2000 - 18:49:51 MET

> Cytuje jeden z postow z 14.09.99 kolegi
> Marcyna:
>
> "przed nacisnieciem POWER nacisnac i trzymajac OPEN/CLOSE w nagrywarce -
> nacisnac POWER - jak zacznie migac lampka nagrywarki to mozna puscic
> OPEN/CLOSE - i teraz BIOS MUUUUSI ja wykryc jako Plextor PX-8432T..."
>
> Chodzi oczywiscie o tego creativa z bebechami plextora.

znam ten temat bardzo dobrze
poza tym mysle ze wydrukow. zdjecie przodu obudowy wystarczy :)
bo nie zawsze mozna podlaczyc i sprawdzic

chodzilo mi o adresy gdzie te napedy sprzedaja
bo zazwyczaj w sklepach nie ma duzego wyboru : najczesciej lg :(

a chcialem dobra nagrywarke 8x CD-R; 4x CD-RW
z cd-textem i dao-raw
pozostaje jeszcze plextor 8/4/32 tyle ze drogi i tez juz nielatwo dostac