Re: Opinie o Windows ME

Autor: Krzysiek (Silverman_at_go2.pl)
Data: Wed 06 Dec 2000 - 17:00:52 MET

> Krzysiek wrote:
> [...]
>
> OK, to może oświeć mnie co to za nowe świetne rozwiązania (wycięcie dosa
> i implementację restore uważam za kretyńskie pomysły, a Media player 7
> jest kobylasty i wolny) i w czym jest bardziej zaawansowany od 98?

Kaizen

z powodu wyciecia dosa troche ubolewalem ale juz mi przeszlo
 naprawde ma zajebistego helpa i restora systemu
bogata biblioteke sterownikow
bardzo fajnie mi sie pracuje na necie
Media player 7 poprostu nastawiony jest na internet a nie
normalne przegladanie filmikow
i u mnie nie jest wcale wolny
a pozatym do czego go uzywasz ja w nim filmikow nie ogladam
nie mialem jeszcze w nim zadego debilskiego bledu
typu "blad explorera prosze zresetowac komputer"

3maj sie

--
Archiwum grupy dyskusyjnej pl.comp.pecet
http://niusy.onet.pl/pl.comp.pecet