Duron - co wybrać

Autor: Michał Młynarczyk (michal.mlynarczyk.usenet_at_gorilla.com.pl)
Data: Tue 05 Dec 2000 - 20:26:38 MET

Witam!

 Zastanawiam się ostatnio nad zmianą płyty głównej i proca.
 Interesuje mnie Duron. Chciałbym go trochę podkręcić, tak by uzyskać
 chociaż ten 1Ghz. W związku z tym mam pytania:
 - jaki procek wybrać (nominalna częstotliwość)?
 - czy to prawda, że najnowsze partie Duronów są pozbawione mostków
 L1?
 - jaką wybrać płytę? Zastanawiam się nad ASUSem A7V i Abitem KT7, z
 tym że ASUS podoba mi się znacznie bardziej.

--
Michal.Mlynarczyk_at_gorilla.com.pl Gadugadu:102937
http://beep.prv.pl -> mp3 players zone