Re: Komendy AT w walce z intruzem #

Autor: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne (smolik_at_stanpol.com.pl)
Data: Wed 06 Dec 2000 - 13:15:45 MET

On Wed, 6 Dec 2000, _Imo wrote:

> [...]
>+ polega na tym
>+ ze jest to dosc silna grupa, ktora poradzi sobie z zabezpieczeniami
>+ programowymi.
>+ Slyszalem, ze jest mozliwosc przeslania do modemu komend AT, konfigurujac
>+ go tak by utrudnial polaczenia - np.: bedzie rozlaczal co 20 sek lub laczyl
>+ tylko przy okreslonej szyblosci np.:1200bps. A moze inne rozwiazania
>+ ktore utrudnia prace w sieci. Prosze raczej by dotyczyly one konfiguracji
>+ modemu
>+ komendami AT. Wszelkie inne metody zabezpieczen - zawodzily.

 Na dzień dobry: aby "komenda AT" działała musisz ją wysłać.
 Niby kiedy chcesz ją wysyłać jeśli "silna grupa" umie:
- ustawić sekwencję AT przy łaczeniu (tylko mi nie pisz, że
 ktoś kto umie obejść proste "zabezpieczenia programowe" nie
 da rady ustawić init stringa, bo nie uwierzę !)
- zresetować modem (aby usunąć ustawienia "defualt") ?

>+ Pozdrawiam.

 Takoż.
 Gotfryd

--