Komendy AT w walce z intruzem #

Autor: _Imo (123ada_at_polbox.com)
Data: Wed 06 Dec 2000 - 01:12:43 MET

Pozdrawiam. Pytanie moje dotyczy problemu przeslania do modemu komend
ktore uniemozliwia laczenie sie z siecia. Mam w prcy kompa z modemem Acorp
EMR 56
podczas mojej nieobecnosci wspolpracownicy naduzywaja polaczen. Problem
polega na tym
ze jest to dosc silna grupa, ktora poradzi sobie z zabezpieczeniami
programowymi.
Slyszalem, ze jest mozliwosc przeslania do modemu komend AT, konfigurujac
go tak by utrudnial polaczenia - np.: bedzie rozlaczal co 20 sek lub laczyl
tylko przy okreslonej szyblosci np.:1200bps. A moze inne rozwiazania
ktore utrudnia prace w sieci. Prosze raczej by dotyczyly one konfiguracji
modemu
komendami AT. Wszelkie inne metody zabezpieczen - zawodzily. Pozdrawiam.
602753446_at_data.pl