Re: Co wybrać?

Autor: Rafal... (rafal_at_vrihedd.prv.pl)
Data: Tue 05 Dec 2000 - 22:30:02 MET

Użytkownik "MGB" <mgb_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Hi!

> Jasne, drogi ze az dobry.
najlepszy ;)

> Mmm... ale to jasno ujales.
ale obrazowo :)

> Tia.. tylko Abit... jeszcze jest Asus, slyszlaes o takiej firmie ? BTW
> gosc nie chce w to pakowac MXa ani nic nowszego wnisokuje z listu,
> pokaz mi kiepska karte ktora wytzyma AGP 789 na 100% ?
Riva 128, S3 Trio3D, Leadtek GeForce MX2

> Poza tym po kiego mu RAID ?
sam napisales kiedys (w dyskusji ze mna zreszta), ze abit jest bardzo dobry
(asus jest o wiele drozszy), a jesli miec RAIDa w przyzwoitej cenie to czemu
nie, (moze kiedys sie przyda), a przyzwoita cena to ~620 zl za Abit BX133
RAID

Rafal
EOT. z mojej strony