Re: dziwne ?

Autor: Marek (elems_at_priv1.onet.pl)
Data: Tue 05 Dec 2000 - 22:34:43 MET

Użytkownik "Zrathen" <admin_at_blackwidownet.prv.pl> napisał w wiadomoœci
> [cut]
>
> nie widzisz ??
> " Disc format is not supported for buffering". <-- może wielkość bufora
jest
> zbyt mała i nie chce pakować partiali plików do ramu, lub zwyczajnie to co
> sam program Ci wypisuje - nie buforuje tego formatu płyty (np. nie chce
> buforować CD-I lub innych... zależy co lubi ;)
> A tak swoją drogą - czytałeś manuala tego programiku ??
> Polecam także najpierw zgrać na hdd potem na cd - bezpieczniej i szybciej
> (jak robisz kilka kopii)
>
> --
> [...]
Dzięki za sugestie.
Plextor ma "burn proof" więc nie ma obawy o bezpieczeństwo, mogę np.
odtwarzać dvd i kopiować pliki z dysku na dysk a on i tak bedzie nagrywał.
Natomiast zastanawia mnie ten problem co w poprzednim poscie. Przez to, że
CD-ROM nie jest w stanie dostarczyć odpowiedniej iloœci danych nie
wykorzystuję możliwoœci nagrywary. To trochę denerwuje bo nie ma reguły
jedne płyty idš dobrze a inne jak krew z nosa (mówię o płytach które
przegrywam).
Jak ktoœ z grupy będzie miał jakiœ pomysł lub własne doœwiadczenia z
plextorem 1210 i płytš ABIT BE6 II raid to będę wdzięczny za info.

Marek
elems_at_friko.onet.pl