ABIT

Autor: Krzysiek (Silverman_at_go2.pl)
Data: Wed 06 Dec 2000 - 07:35:14 MET

witam

mam temat do przeddyskutowania
widze ze wielu kolegow czesto proponuje plyty glowne abit ale nie wiem czy
zdaja sobie sprawe jak te plyty
sa zawodne bardzo czesto po krotkim okresie czasu zaczynaja szalec tzn
nie chca sie wlanczac, same sie resetuja i wylanczaja albo nie wylanczaja
sie przy wyjsciu z windowsa
(zostaja na ostatnim ekranie pulpit bez ikon)
trzeba im przyznac ze sa bardzo wydajne i jedne z szybszych na rynku ale co
z tego skoro wywalaja
takie bledy
nie bylo tak zawsze kiedys abit robil swietne plyty porownywalne do asusow
np plyty pd pentiumy MMX (ja mam serwer z plyta abita na procku 486 i chodzi
bardzo stabilnie
mimo ze na win NT)
ale niestety od jakiegos czasu abit robi cos strasznego ze zwoimi plytami

chetnie poczytam opinie innych na temat abitow

ps
najlepsze sa i tak asusy i kazdy powinien to wiedziec

pozdrawiam

--
Archiwum grupy dyskusyjnej pl.comp.pecet
http://niusy.onet.pl/pl.comp.pecet