Re: Alarm systemu?

Autor: Rafael Krüger (Rafael.Krueger_at_t-online.de)
Data: Tue 05 Dec 2000 - 20:12:47 MET

Czesc!

JanD wrote:

> Witam.
> Mam problem z sygnalem, ktory piszczy (duu-diii-duuu-diii) w odstepach
> 10 s. z glosnika PC.
> Wszystko wyglada na ok i tez poza tym nic sie nie dzieje.
> Plyta SOYO 6vba+IV,Celeron 400(temperatura proc. tez ok),Windows ME.
> Prosze o sugestie na priv: jasioo_at_polbox.com

Mialem tez cos podobnego (co prawda inna plyta i procek). U mnie to byl
wiatrak na procku, bios spawdzal jego predkosc a ona mi skakala, i jak
spadala ponizej jakichs tam obrotow, to mi piszczal. Sprobuj ustawic w
biosie "CPU Fan speed" na ignore, u mnie pomoglo.

Rafael
Rafael.Krueger_at_t-online.de