Re: Abit BE6-II ver 1 a Celeron 700

Autor: Muzzy (muzzy4_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 05 Dec 2000 - 19:16:45 MET

Użytkownik "Raffa" <rafalw_at_interia.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Bogusław Burak" <bburak_at_zeus.polsl.gliwice.pl> napisał w
> wiadomości news:90hba6$cpk$1_at_zeus.polsl.gliwice.pl...
> się
>
> i dobrze bo co by było jakby rączka żelazka miała taką samą temperaturę
jak
> płyta z grzałką która służy do prasowania ??????

> ---- zaczywiście ciekawe moze coś jednak z termometrem ??? albo soft źle
> odczytuje !!!
> - chociaż przy pewny zmiennym obciążeniu procka można to zrozumieć

Ja mam to plytke i ostatnio zmontowalem ich tez z dziesiec i jest to
sytuacja normalna w przypadku gdy (zaznaczam ze to tylko moja opinia i nie
widze innej przyczyny) radiator jest dobry ale nie za dokladnie przylega. Na
pieciu plytach zmienilem cooler z takiego za 15 zeta na wentyl z box'a i
temperatura zpadala z 45 do 25 czy 30 w czasie spoczynku ale jak robilem
99999! na kalkulatorze to potrafila pod 70 podejsc. Rada na to wszystko byla
pasta silikonowa termoprzewodzaca. Powodowala ze wszystkim prockom
temperatura rosla o okolo 5-10 podczas pracy i nigdy nie wynosila wiecej niz
45-48
Muzzy