Re: Abit BE6-II ver 1 a Celeron 700

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Tue 05 Dec 2000 - 09:28:14 MET

Użytkownik "Bogusław Burak" <bburak_at_zeus.polsl.gliwice.pl> napisał w
wiadomości news:90hba6$cpk$1_at_zeus.polsl.gliwice.pl...
> Szanowni Pastwo,
> mój problem polega na tym, że w biosie w PC Health Status wyświetlają mi
się
> następujące temperatury:
> System Temperatur 1 29 stop. C.
> System Temperatur 2 36 stop. C. (termoparka przyklejona do radiaatora
> procesora)
> CPU Temperature 58 stop. C.
> Nic z tego nie rozumiem ponieważ moim skromnym zdaniem temperatura CPU
> powinna być mniej więcej równa System Tempearture 2, a nie jest.

i dobrze bo co by było jakby rączka żelazka miała taką samą temperaturę jak
płyta z grzałką która służy do prasowania ??????

> Ponadto, w programiku dołączonym do tej płytki a monitorującym parametry
> płyty temperatury te są w przybliżeniu równe, aczkolwiek temperatura CPU
> zmienia się od 29 do 61. Zmiany te są bardzo szybkie np. w jednej chwili
> jest 34 a za chwile 45 potem znowu 29 itp.
---- zaczywiście ciekawe moze coś jednak z termometrem ??? albo soft źle
odczytuje !!!
- chociaż przy pewny zmiennym obciążeniu procka można to zrozumieć