Re: Romeo i Julia-czy jak zkasuje bez otwierania to sie zaraze

Autor: JFB (jfb_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 05 Dec 2000 - 14:02:53 MET

Użytkownik "Airwolf" <airwolf_at_astercity.net> napisał w wiadomości
> a czy na przyklad odpowiednia filrtacja nie zalatwia sprawy ?
> bo ja sobie ustawilem filtr , coby poczte z zalacznikiem zawierajaca
"romeo"
> usuwal z serwera....

To OE posiada możliwość filtrowania poczty wg. nazw załączników?
Bo ja nigdzie nie widzę takiej opcji w "Regułach wiadomości" -
- jest jedynie "Jeśli posiada załącznik" - bez możliwości wyboru
jaki to załącznik. Poza tym co zrobisz, jeśli autor zmieni nazwę
pliku na blablabla i dostaniesz taki list zanim dotrze do ciebie
informacja o tym? Radzę ASAP zmienić OE na OE5.5 bo widzę,
że używasz jakiejś starej, znacznie bardziej worm-friendly wersji.

nie, nie nazwy zalacznika,
mam filtr na: (w tytule "romeo" _lub_ blablabla) _i_ (zalacznik)

jfb
ps. a co do IE5,5 i OE5,5 to czy sa duzo wieksze,wolniejsze itp ?