Re: Romeo i Julia-czy jak zkasuje bez otwierania to sie zaraze

Autor: Airwolf (airwolf_at_astercity.net)
Data: Tue 05 Dec 2000 - 12:05:02 MET

> a czy na przyklad odpowiednia filrtacja nie zalatwia sprawy ?
> bo ja sobie ustawilem filtr , coby poczte z zalacznikiem zawierajaca =
"romeo"
> usuwal z serwera....

To OE posiada mo=BFliwo=B6=E6 filtrowania poczty wg. nazw =
za=B3=B1cznik=F3w?
Bo ja nigdzie nie widz=EA takiej opcji w "Regu=B3ach wiadomo=B6ci" -
- jest jedynie "Je=B6li posiada za=B3=B1cznik" - bez mo=BFliwo=B6ci =
wyboru
jaki to za=B3=B1cznik. Poza tym co zrobisz, je=B6li autor zmieni nazw=EA
pliku na blablabla i dostaniesz taki list zanim dotrze do ciebie
informacja o tym? Radz=EA ASAP zmieni=E6 OE na OE5.5 bo widz=EA,
=BFe u=BFywasz jakiej=B6 starej, znacznie bardziej worm-friendly wersji.

--=20
Sopy=B3o]=3D-----=3D[airwolf_at_astercity.net]=3D-
   =
__.-^---..______//---=3D[IRC:#lotnictwo]=3D--=3D[http://www.skrzydla.com]=