panasonic KX-P1123

Autor: Marcin Franikowski (marcinf_at_post.pl)
Data: Tue 05 Dec 2000 - 14:19:51 MET

Witam!
Moze troche NTG, ale z charakteru listy domyslilem sie ze jest szansa
ze nie obrzucicie mnie wyzwiskami za moje pytanie ;)
chodzi mi mianowicie o zapisanie na trwale ustawien drukarki jak w
temacie..
obecnie jest tak, ze ustawiam sobie rozne potrzebne mi opcje w tym
smiesznym menu drukarki, wszystko sie buja jak nalezy, ale po
wylaczeniu i wlaczeniu ponownym ustawienia i tak wracaja do tych
domyslnych (czy raczej takich, jakie ktos kiedys sprytniejszy ode mnie
ustawil :) ) konkretnie chodzi mi np. o zapisanie na trwale opcji
domyslengo fontu czy wartosci CPI.
moze ktos mial do czynienia z tym cudem techniki i umie mi powiedziec
jak ja zmusic do wspolpracy..
 z gory dziekuje za wszelka pomoc..
pozdrawiam grupowiczow
Marcin Franikowski

ps
jezeli to nie problem, to prosze o wyslanie ewentualnych odpowiedzi
rowniez jako CC na moj adres.