Re: DURON

Autor: Jarek G. (Jaroslaw.Goralski_at_geo.uni.torun.pl)
Data: Tue 05 Dec 2000 - 13:28:01 MET

On Tue, 05 Dec 2000 12:03:11 +0100, long_at_biszkopt.poland.com wrote:

>Hmmm, czytalem wlasnie, ze na podstawowym wiatraczku - jezeli radiator jest
>poprawnie zaistalowany, to temperatura nie powinna byc taka wysoka, a oscylowac w
>granicach 40 C.
Zainstalowalem dziada poprawnie, ale ten egzemplarz taki juz jest i
sie grzeje - jak zobaczylem te 85C, to nazajutrz kupilem Orba..

>A jak nie przylega? - to moge podciac troche te gabeczki?, ale posmarowac ten
>"kwadracik krzemowy" pasta, zeby przlegal do radiatora?
Mysle ze mozesz - ale wtedy masz po gwarancji (jakby nie patrzec, tos
zaingerowal). BTW Jak kupic Orba, to on nie dotyka tych gabeczek i po
sprawie..

Pozdrawiam
Jarek

email: Jaroslaw.Goralski_at_geo.uni.torun.pl