Abit BE6-II ver 1 a Celeron 700

Autor: Bogusław Burak (bburak_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Tue 05 Dec 2000 - 01:02:25 MET

Szanowni Pastwo,
mój problem polega na tym, że w biosie w PC Health Status wyświetlają mi się
następujące temperatury:
System Temperatur 1 29 stop. C.
System Temperatur 2 36 stop. C. (termoparka przyklejona do radiaatora
procesora)
CPU Temperature 58 stop. C.
Nic z tego nie rozumiem ponieważ moim skromnym zdaniem temperatura CPU
powinna być mniej więcej równa System Tempearture 2, a nie jest.
Ponadto, w programiku dołączonym do tej płytki a monitorującym parametry
płyty temperatury te są w przybliżeniu równe, aczkolwiek temperatura CPU
zmienia się od 29 do 61. Zmiany te są bardzo szybkie np. w jednej chwili
jest 34 a za chwile 45 potem znowu 29 itp.
Co jest grane ?

Moja konfiguracja:
Abit BE6-II ver. 1 z biosem UH.
Celeron 700 (1.7V/3.5V) nie podkręcany.