Re: Zbyt mocny wiatraczek w zasilaczu

Autor: Piotr Szczesnik (szczesnik_at_usa.com)
Data: Tue 05 Dec 2000 - 01:33:56 MET

On Mon, 04 Dec 2000 09:34:11 +0100, Radoslaw Sokol <rsokol_at_iname.com>
wrote:
>Ale rakieta ;-)

Serio. Przy zasilaczu lepiej wieje niż na dworcu w czasie gdy
przejeżdza pośpiech ;)
A szumi głośniej niż wiatr w szparach podczas wichury.

>Podłącz raczej do 7 V, a nie do 5 V, albo zbij napięcie na nim diodami.
>Jeśli zaś potrafisz zmontować i uruchomić proste układy elektroniczne

W tym sęk że nie jestem elektronikiem, uczę sie na wydziale
elektrycznym. Układów nie chcę montować, nie mam wprawy. Najlepiej aby
było już coś zrobione i sprawdzone. Nie chcę ryzykować.
Skąd wytrzasnąć 7V? Wykorzystać różnicę między 5V i 12V?

Czemu nie podłączać pod 5V? Wcześniej sprawdzałem i wiatrak chodził
całkiem szybko (ale czy dość szybko, może już ktoś to sprawdził).

--
=--------   /__//_  /     ---------- mailto:szczesnik_at_usa.com ------=