Re: UWAGA WIRUS

Autor: Wagus (wagus_at_ae.katowice.pl)
Data: Tue 05 Dec 2000 - 02:08:57 MET

Radoslaw Sokol <rsokol_at_iname.com> w artykule
news:3A28C8A2.FB1EA8B2_at_iname.com pisze...

> Nie mają. Do poczty używam Netscape 4.76 i dostaję takie listy prawie że
> codziennie (czasem po jednym, czasem i 10 na dzień) -- grzecznie wywalam,
> nawet jak podglądnę zawartość to tylko 2 załączniki widzę, nic się nie
> uruchamia samoczynnie i żadnej infekcji nie mam :-)

A co w przypadku, gdy mając Outlook'a zawartość "trefnego" mail'a zostanie
jednak wyświetlona w okienku podglądu, ale w tle czuwa skaner (AVP) znający
tego wirusa? Czy zablokuje on (skaner) możliwość zadziałania robala?

--
# Uzdrawiam, Waguś (or compatible)
# mailto:wagus_at_ae.katowice.pl