Problem z plyta ASUS CUSL2

Autor: Krzysztof Kwasniewicz (tasiorsa_at_poczta.fm)
Data: Tue 05 Dec 2000 - 00:30:13 MET

Wymienilem ostatnio kompa i mam problem z plyta jak w topicu!
Tzn. Chodzi o to ze nie dziala mi przycisk POWER. Dokladnieej to dziala
tylko ze zanim wejdzie do W98 to dziala cos ala RESET a po wejsciu do W98
zostaje jakgdyby odcienty. I nie bylo by w tym nic dziwnego gdyby nie to ze
czasem dziala (inaczej bym myslal ze zle podpiolem). Powiedzmy raz na 10x
mozna normalnie zgasic kompa w DOSie, a po wejsciu dziala ACPI! Co to moze
byc?????? Nie jest to wina BIOSa tego juz updatowalem.

--
Kwasniewicz Krzysztof(TASIOR)
tasiorsa_at_poczta.fm