Re: Problem z plyta ASUS CUSL2

Autor: Mawi (mawi_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 05 Dec 2000 - 23:17:29 MET

> Tzn. Chodzi o to ze nie dziala mi przycisk POWER. Dokladnieej to dziala
> tylko ze zanim wejdzie do W98 to dziala cos ala RESET a po wejsciu do W98
> zostaje jakgdyby odcienty. I nie bylo by w tym nic dziwnego gdyby nie to
ze

Na pewno nie jest to prawidlowy objaw bo u mnie (na tej samej plycie) dziala
wszystko OK. Upgrade biosu tez nie ma nic do tego bo na 1001.A dzialalo
dobrze. Dziwne byloby tez, gdyby to bylo uszkodzenie plyty - bardziej
podejrzewam sam przycisk (lub kabelki od niego) Power w obudowie. Sprobuj
przepiac kabelki od resetu na miejsce powera i zobaczyc czy efekt wystepuje
nadal.

Mawi