Re: Problem z plyta ASUS CUSL2

Autor: Krzysztof Kwasniewicz (tasiorsa_at_poczta.fm)
Data: Wed 06 Dec 2000 - 00:19:31 MET

Użytkownik "Krzysztof Kwasniewicz" <tasiorsa_at_poczta.fm> napisał w wiadomości
> Wymienilem ostatnio kompa i mam problem z plyta jak w topicu!
> Tzn. Chodzi o to ze nie dziala mi przycisk POWER. Dokladnieej to dziala
> tylko ze zanim wejdzie do W98 to dziala cos ala RESET a po wejsciu do W98
> zostaje jakgdyby odcienty. I nie bylo by w tym nic dziwnego gdyby nie to
ze
> czasem dziala (inaczej bym myslal ze zle podpiolem). Powiedzmy raz na 10x
> mozna normalnie zgasic kompa w DOSie, a po wejsciu dziala ACPI! Co to moze
> byc?????? Nie jest to wina BIOSa tego juz updatowalem.

z ACPI juz sobie poradzilem. Chodzilo o konflikt na przerwaniach. Tylko ze
dalej mi nie dziala hibernacja w Win ME :((((
Mam karte SB Live! Platinium i jak ja wsadze to przestaje dzialac
hibernacja. Sprawdzalem z SB 128 PCI i wtedy jest wszystko OKi. Co to moze
byc?????

--
Kwasniewicz Krzysztof(TASIOR)
tasiorsa_at_poczta.fm