Re: Dysk nie jest skonfigurowany poprawnie :((

Autor: long_at_biszkopt.poland.com
Data: Tue 05 Dec 2000 - 00:08:02 MET

Brt wrote:

> Probowalem formatowac ta partycje kilka razy i podczas formatowania nie
> wykrywal mi zadnych bad blockow. Ostatnio nawet usunalem wszystkie moje
> partycje i od nowa je podzielilem i poformatowalem. Przez jakis tydzien
> wszystko chodzilo jak zloto <zapuszczalem scandiski, ale oczywiscie
> zadnych bledow nie stwierdzono...>, ale kilka dni temu znow pojawil sie
> wczesniejszy problem "Dysk nie jest skonfigurowany poprawnie" <tylko
> ostatnia partycja>

Tez mam ten sam dysk dokladnie ;-) - otoz wczesniej juz pisalem o tym na
liste i sie okazalo, ze nie jestesmy jedyni..
Wspolnymi silami doszlismy do wnioskow :
Dysk ogolnie jest sprawny, tylko bledy powstaja, jezeli masz roznego rodzaju
partycje na dysku (ext2, fat32, fat16), to znaczy mozna to niby "ominac" -
widzialem, ze masz linuxa, to utworz, jako ostania partycje (tak jakos 1 GB)
ext2 i reszta moze juz chyba byc dowolna - powinno juz nie pokazywac
bledow...
Albo jak masz same partycje fat32, to tez nie pokazuje bledow - smieszne to
troche, ale tak jest - zastanawialem sie, czy nie poinformowac o tym IBMa -
moze by wyminili mi dysk na nowy? ;-) hehe
Pozdrowionka, Long.