Dysk nie jest skonfigurowany poprawnie :((

Autor: Brt (bartz_at_uni.opole.pl)
Data: Mon 04 Dec 2000 - 15:37:28 MET

Witam!

Mam maly <duzy?> problemik z moim dyskiem <niespelna roczny IBM'ik
13.5GB, 7200rpm DJNA bodajze>. Od pewnego czasu na ostatniej partycji
pojawia mi siekomunikat, ze dysk nie jest skonfigurowany poprawnie
<w zwiazku z czym nie moge go zdefragmentowac, czy chocby potraktowac
disk doctorem>.

Probowalem formatowac ta partycje kilka razy i podczas formatowania nie
wykrywal mi zadnych bad blockow. Ostatnio nawet usunalem wszystkie moje
partycje i od nowa je podzielilem i poformatowalem. Przez jakis tydzien
wszystko chodzilo jak zloto <zapuszczalem scandiski, ale oczywiscie
zadnych bledow nie stwierdzono...>, ale kilka dni temu znow pojawil sie
wczesniejszy problem "Dysk nie jest skonfigurowany poprawnie" <tylko
ostatnia partycja>

Co moze byc tego przyczyna? Czy dysk jest walniety? W sumie chce go
zawiezc do wymiany, bo mam jeszcze gwarancje, ale obawiam sie, ze tam go

sformatuja, troszke potestuja <przez tydzien po formatowaniu to i mi
chodzil idealnie...> i dostane go spowrotem :(

Z gory dzieki za wszelkie sugestie,
narka