Odp: MONITORY 17 " -słowko w temacie

Autor: Wonderwall (wonderwall1_at_wp.pl)
Data: Mon 04 Dec 2000 - 14:35:02 MET

> W pracy uzywam zdechlego CTXa z FD Trinitronem i po cichu akceptuje jego
pla
> ski, acz niekoniecznie prostokatny obraz z lekkimi rozmyciami
gdzieniegdzie,
> po to aby przyjsc do domu i podelektowac sie moim klasycznym (okraglym)
NECi
> em E700 z idelanym i b. ostrym obrazem.

Tez jestem sceptycznie nastawiony do plaskich monitoriow. W przypadku Sony
niedoscigniona 17'' to 200PST chyba juz nie produkowana. W chacie mam
Philipsa 107B10 i tez mam przyjemnosc sie delektowac jakoscia obrazu... Mimo
ze kineskop dziurkowany to ostrosc szczegolnie tekstu powala...
Chce dodac jeszcze ze jakosc monitorowego obrazu jest bardzo rozna w
zaleznosci od zaklocen zewnetrznych. Obroc monitor na poludni i pozniej na
zachod i juz widac drobna roznice. Postaw obok 100W glosniki a czar prysnie
po kilkunastu minutach dudnienia mora obrzydza obraz....