Re: MONITORY 17 " -słowko w temacie

Autor: Marcin Folek (kelof_at__!_home.com)
Data: Mon 04 Dec 2000 - 22:01:18 MET

In article <3a2b5eb9_at_news.vogel.pl>, "DGU" <dgu_at_dgu.pl> wrote:
> OD jakiegos czasu interesuje sie tematem 17" zwlaszcza plaskich cali.
> Musze przyznac po doswiadczeniach z FD Trinitronami, ze plaski kineskop
> jak na razie sprawia duze ptroblemy producentom. Zreszta co tu duzo
> kryc, nawet cylindyrczny trin itron mial problemy z ostroscia i
> zbieznoscia kolorow w rogach.
Uzywam od prawie roku Viewsonic pf775 i powiem ci, ze nie ma zadnych
problemow jakie napisales, chociaz wymagal sporo zabawy w regulacje by
pozbyc sie znieksztalconych krawedzi... ostrosc jest nienaganna
(1280x1024_at_85Hz i karta graficzna nie az taka super - Creative Riva TNT)..
zadnych znieksztalcen, rozmytych rogow itd.. jedynyny problem z monitorem
sam sobie stworzylem:( Mam teraz nauczke by nie stawiac zadnych smieci na
monitorze (typu 'drzewka szczescia'), bo dzieki temu dorobilem sie rysy na
kineskopie...

--
Kelof -> cs993373_at_ariel.cs.yorku.ca
"I had a fake identity once. It helped me a lot in becoming