Re: Kupilem monitor i chce go oddac...?

Autor: HUNTER (hutner_at_poland.com)
Data: Mon 04 Dec 2000 - 14:06:27 MET

On Sun, 3 Dec 2000 23:32:01 +0100, "PiKo" <pteh_at_kki.net.pl> wrote:

>jeżeli jesteś zainteresowany to z pracy poszukam na LEX i podam.
ja tylko do LEXa, ostatnio klient mnie pytał czy może u siebie w domu
zainstalowac LEXa (ma juz zainstalowanego w biurze, a jak wiadomo
uprawnienia sa na dyskietce i podczas instalacji przenoszone sa na
hdd), wiec obszedlem to, bez problemu chodzi bez zadnych uprawnien,
wogole dyskietka nie jest potrzebna, tak samo uaktualnienia. w razie
czego (gdyby ktos chcial) to na hunter_at_poland.com

>2) Jak dla mnie to ISO 8859-2 jest kodowaniem jak najbardziej prawidłowym
>ale może się mylę?
ależ oczywiście :)

HUNTER