Re: Kupilem monitor i chce go oddac...?

Autor: Czarek Gorzeński (czarek_at_szanty.art.pl)
Data: Mon 04 Dec 2000 - 20:45:48 MET

On Sun, 3 Dec 2000 23:32:01 +0100, "PiKo" <pteh_at_kki.net.pl> wrote:

>U?ytkownik "Czarek Gorze?ski" <czarek_at_szanty.art.pl> napisa? w wiadomo?ci

>1) Dobra wola sprzedawcy wynika z konkretnego przepisu prawa - taka
>mo?liwo?? jest zgodnie z twoj? wiedz? gdzie? zapisana - to wynika z tre?ci
>twego postu. Nie pami?tam niestety konkretnych numerków aktów prawnych ale
>je?eli jeste? zainteresowany to z pracy poszukam na LEX i podam.

Nie, zgodnie z moją wiedzą żaden przepis prawa nie zmusza sprzedawcy
do przyjęcia sprawnego towaru zakupionego w sklepie, więc raczej
przeczytaj ten post jeszcze raz. Pytanie o konkretny paragraf padło,
aby uciąć ewentualne dywagacje, że komuś się tak wydaje, a komuś
innemu inaczej.

>2) Jak dla mnie to ISO 8859-2 jest kodowaniem jak najbardziej prawid?owym
>ale mo?e si? myl??

Jak najbardziej, ale jeśli nie masz tego zadeklarowanego w nagłówkach,
to już niebardzo.

Pozdr

--
Czarek Gorzeński         mailto:czarek_at_szanty.art.pl        GG:77922
Śpiewnik szantowy        ftp://szanty.art.pl/pub/szanty/ezswprtf.zip