Re: MONITORY 17 " -s³owko w temacie

Autor: Jan Komarnicki (j.komarnicki_at_pwpw.pl)
Data: Mon 04 Dec 2000 - 09:47:58 MET

> 1) Zasadnicza sprawa: Jak± masz karte graficzn±?
> 2) co znaczy "rozmydlony" ??? na badziewnej karcie graficznej (tzn.
> pracuj±cej na granicy parametrów) tak siê dzieje...

monitory testuje sie i porownuje na tej samej karcie, wiec daruj sobie

> 3) najlepsze kineskopy to wlasnie FD Trinitron Sony (oczywi¶cie nie licz±c
> Diamondtrona Mitsubishi, ale to inny przedzia³ cenowy)...

najlepsze wg obiegowej opinii, dopoki sie ich nie zacznie szczegolowo
ogladac np na tescie Nokii
Daimondtrony sa tez w tym samym przedziale cenowym, np. Belinea 10 30 80 lub
IIyama oraz NEC

> 4) wiem bo sam wybieralem, przerzucalem, mieszalem, ogladalem... ró¿ne
> monitory
Ja tez i twierdze, ze Sony bylo dobre dopoki nie bylo calkiem plaskie (np
E400PS mial bardzo dobry obraz), a teraz niestety juz nie.
Zgadzam sie calkowicie z Loud3r (moglby sobie dobrac jakies prostsze
pseudo:-)
pozdr
Borsuk