Re: P4 : jak to jest z zasilaczem i obudową

Autor: Artur Gawryszczak (gawrysz_at_camk.edu.pl)
Data: Sun 03 Dec 2000 - 19:11:32 MET

Adam wrote:
> Tak sobie liczyłem... chcę mieć komputer na 3-4 lata (teraz od 2 lat mam PII 350,

Za 3-4 lata beda 3 razy szybsze proce, a na dodatek moga sie
upowszechnic systemy wieloprocesorowe, (jak tylko producenci gier zaczna
je masowo kompilowac na multiproc), ze dwa razy zmienia sie standardy
pamieci (A winda wtedy bedzie gladko smigac dopiero na 256MB ) i
przynajmniej raz zlacze karty graficznej :)

> ale mnie już strasznie denerwuje :)). Jak kupię 2 razy procek za 1500 + raz pamięć
> (pewnie już wtedy ddr lub rdramy będą powszechne) za 700 to wyjdzie coś około
> 4000. Ja kupię raz za cztery tys. to będę miał tą wydajność od razu :).

A jak kupisz 3 razy proc za 600, to za pierwszym razem bedziesz mial
wydajnosc ze 30-40% nizsza, za drugim taka sama lub wyzsza jak tego PIV,
a za trzecim bedziesz szczesliwy, ze nie masz tego <1.5GHz zolwia, co
sie tak strasznie slimaczy jak dzisiaj P200MMX w wielu zastosowaniach :)

> Muszę się zastanowić :).

Ano sie zastanawiaj, w koncu to Twoja kasa ...

--
	Artur Gawryszczak