Re: P4 : jak to jest z zasilaczem i obudową

Autor: Adam (adamw_at_klub.chip.pl)
Data: Sun 03 Dec 2000 - 17:04:17 MET

> A do jakich zastosowań? Bo zazwyczaj bardziej opłaca się kupić raz Athlona
> 1 GHz i mieć szybszy komputer niż Pentium 4 1.5 GHz -- a przez trzy lata
> spokojnie można na takiej maszynie pracować. Oczywiście mimo wszystko
> wyjdzie to drogo i dużo na takim komputerze stracisz w krótkim czasie...

Hmmm... zastosowania? większość ... zwykła "biurowa" praca, gry, mp3 :),
internet, programowanie, 3d studio, strony WWW (HomeSite i PsP), to wszystko
na Win2k i w przyszłości Linuxie.

Tak sobie liczyłem... chcę mieć komputer na 3-4 lata (teraz od 2 lat mam PII
350,
ale mnie już strasznie denerwuje :)). Jak kupię 2 razy procek za 1500 + raz
pamięć
(pewnie już wtedy ddr lub rdramy będą powszechne) za 700 to wyjdzie coś
około
4000. Ja kupię raz za cztery tys. to będę miał tą wydajność od razu :).
Muszę się zastanowić :).

Pozdrawiam,
Adam