Re: Twardy dyk Fujitsu - czytaj to a nie wyzej

Autor: RusH (rush_at_kiti.pulse.pdi.net)
Data: Sun 03 Dec 2000 - 01:15:34 MET

Użytkownik Krzysiek <Silverman_at_go2.pl> w wiadomooci do grup dyskusyjnych

> wiem co pisze na 20 sprzedanych fujitsu w firmie
> w ktorej pracuje
> 17 wrucilo skopanych
> gubily partycje po jakims miesiacu pracy !!!!!!!
> moze trefna seriia albo
> uszkodzenia podczas transportu
> to jest moja opinia oparta na doswiatczeniu
> a nie opisach w czasopismach

Podaj nazwe twojej firmy i hurtowni z ktorej byly dyski .
Tak sie sklada ze ja pracowalem jako Servisant u polskiego DSYTRYBUTORA a
nie w jakiejs firemce co 20 dyskow widziala i wiem ze te dyski sa OK. No
chyba ze ktos u was gral w pilke pudlem z dyskami jak u mnie magazynierzy
monitorami 14' mono ;o))).

--
Pozdrawiam.
RusH                         W-wa(646-70-84)  0608-104-855