Re: Twardy dyk Fujitsu - czytaj to a nie wyzej

Autor: Andrzej Kowalski [Enter] (andkow_at_enter.net.pl)
Data: Sun 03 Dec 2000 - 05:55:20 MET

> Podaj nazwe twojej firmy i hurtowni z ktorej byly dyski .
> Tak sie sklada ze ja pracowalem jako Servisant u polskiego DSYTRYBUTORA a
> nie w jakiejs firemce co 20 dyskow widziala i wiem ze te dyski sa OK. No
> chyba ze ktos u was gral w pilke pudlem z dyskami jak u mnie magazynierzy
> monitorami 14' mono ;o))).

Używam MPE- z 13GB, MPE z 20GB i MPF z 15 GB/7200.
z pierwszych seri MPE jestem zadowolony, mam je ponad rok.
13GB w Maju2001 bedzie miało 2 lata.
Jest kilka errorów. ale od roku nic się nie wali i są naprawde ciche.
Co do MPF z 7200 to bardzo się grzeje ale jest ok.
miałem Seagate/IBM/Micropolis i tamte gorzej wypadały

pozd.